wtorek, 3 stycznia 2012

Taki film? I to Polski?!

Może będę trochę LEKKO STRONNICZY, bo po raz drugi dzisiaj wspominam o jednym z naszych polskich teamów uczestniczących w rajdzie Dakar, ale przez przypadek znalazłem się na http://www.youtube.com/user/OrlenTeam i mało nie padłem z wrażenia. Orlen team daje czadu, nie tylko na trasach, ale również kręcąc filmy. Jako, że wraz z Bartoszem mieliśmy trochę do czynienia z filmami, co więcej naszym zadaniem było ocenianie ich, ja Teamowi Orlen daje 5 złotych gwiazdek, 7 punktów fajności i order uśmiechu, za to co robią. 

Filmy genialnie pokazują poczynania TEAM-u w Rajdzie Dakar. Oprócz ogólnego zarysu, tego co się dzieje na rajdzie, w filmach możemy dostrzec nieodłączny element motoryzacji, czyli piękne kobiety! Ujęcia pobudzają mnie bardziej niż widok policjanta celującego we mnie suszarką i rozgrzewają bardziej niż chilijskie słońce. Sam nie wiem czy to za sprawą podniecenia dakarem, samochodami, motocyklami czy też tą blondynką na zdjęciu poniżej.
 Oto film z którego zapożyczyłem ujęcia: