czwartek, 25 października 2012

Będą Mocne Wrażenia - BMW


Jestem wielkim miłośnikiem Audi, ale czasami BMW robi coś tak oryginalnego i przyciągającego moją uwagę, że nie mogę przejść obok tego obojętnie. To taka trochę zimna wojna. Tak jak USA i Rosja, trwały w wyścigu zbrojeń, tak Audi i BMW walczą twardo o klientów. Myślę, że my klienci na tym tylko zyskujemy.

Tym razem dział marketingu i promocji firmy z Monachium przekonuje nas, że nawet będąc 2, czy 5 właścicielem jednego z modeli upragnionego BMW, będziemy w pełni zadowoleni z produktu i usług bawarskiego koncernu. Walka o klienta w kategorii aut używanych? To nowość? Toyota już chwilę temu na to wpadła - trochę w innym kontekście.
Co jak co ale BMW swoją reklamą dociera do mnie dużo MOCNEJ.

Znacie jakieś przykłady reklam aut używanych? Poza tym reklama BMW jest dość "dwuznaczna". Czy ja ją w ogóle dobrze zrozumiałem? Można to odebrać inaczej?